Vilken dag..

Dagen började med att Axel tyckte det passade bra att vakna kl 06 imorse, när pappi steg upp. Detta tyckte inte jag så han fick amma och sen sov vi igen. Jag vaknade dessutom med huvudvärk deluxe så var absolut inte pigg på att gå upp vid den timmen. Jag har haft lock för mitt öra nu i en vecka typ, vilket är jävligt irriterande, särskilt eftersom man blir yr och tappar balansen, har ju varit livrädd för att jag skulle tappa Axel någon gång.

Nåväl, jag fick en tid halv 11 "om jag nu tvunget skulle komma dit" hette det, för "det var ju inte så farligt, håll för näsan och blås så går det över" Precis som att jag inte försökt det?
Det var en av distriktssköterskorna på BVC som tog emot mig, och det var ju skönt, henne känner jag ju! Hon kikade i örat, och jovisst, där satt en rejäl vaxpropp. Så hon splade öronen på mig, så nu är de fina och rena igen!

Resten av dagen har Axel gnällt.. Känns som om det är lite tänder på G kanske, hoppas det iaf, för det är ju övergående. Det är så himla jobbigt att veta vad det är med dom när dom skriker. Hungerskrik, blöjskrik, sömnskrik närhetskrik och ontskrik vet man ju vad det är, men de andra skriken då?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Länk:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0