Den tjugoförsta födelsedagen

Det senaste året har bara flugit förbi. Förra året samma dag låg vi på sjukhuset och höll tummarna för att både jag och bebisen skulle få egna födelsedagar.. Det är märkligt hur mycket som kan hända på ett ynka år! Vi fick nytt boende, Axel föddes och vårt liv ändrades radikalt. Jag blev färdigutbildad och Axel fick uppleva sin första jul. Sommaren var stekhet och vintern iskall. Vi hann med 1 termin babysim och 1,5 termin babysång.. Det har varit väldigt många "första gånger", alldeles för många för att räkna upp här. Enzo blev 2 år och är busigare än busigast.

Jag känner att jag dessutom vuxit en hel del, ja, inte på storleken alltså, utan som människa! Fast det är nog rätt oundvikligt när man blir mamma och får ett nytt liv att ge liv åt. Man har liksom inte bara sig själv att tänka på längre.

Axel firade dessutom min födelsedag genom att göra kryp-premiär och mamma grät :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Länk:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0